Orken försvann i ett litet möln..

image121

I dag så är det träning på raceingbanan igen.

Sidorna går utför. Insperationen är noll.. 
Trött och dryg dag idag känns det som, vet inte riktigt varför. Vilket fall som ska det bli asnajs med helg.

Tycker det är rätt kul med den här überhypade bartömmningen på Store Thor. Du ska beställa biljetter för att komma in för att senare betala för alkoholen som kanske är nedsatt med typ 40%. Var fan ligger logiken i detta?
Men såklart som alla andra är dom snikna jäklar som vet att många är lättlurade och kommer till detta "event" (inget illa ment till dom jag vet ska dit).

I morse så var det mörkt dimmigt och kallt. Jag tänker i helvete heller och tar på mig en jacka/shal/mössa och beger mig ut. Smart som fan tänkte jag, för jag fryser ibland emellan mina sömn-minuter på tågen. Kommer till KPH och såklart så tittar solen fram och poff 18 grader. Jag svettas som en bäver och tycker att hans som styr över vädret måste tycka jag är jäkligt rolig att jävlas med. Så vad har jag lärt mig? "finns inga dåliga väder, bara dåliga beräkningar"..Eller nått.



//FRED UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0