SHULMAN OCH GYNNING

image122
Okej Dagens feta nyhet:
ALEX SHULMAN och CAROLINA GYNNING har släppt deras gemensamma bok "PRIVAT MEJLKORRESPONDENS"
Okej Shulman enligt mig är überöverskattad men iaf. Gynning är en blondin som försöker hävda att hon är smart men lyckas sådär. Så har dessa personer släppt en bok.. Kommer antagligen sälja som smör och jag kommer antagligen oxå läsa den. Boken i sig verkar vara rätt meningslös men kanske rätt i tiden what do i know. Känns bara som ett "tappert" försök att göra sig själva mer "hyped" och jag som sagt anser detta som en flopp. Hoppas inte bröderna Shulman kommer och attackerar Ystad igen efter detta ;)

//FRED UT



Kommentarer
Postat av: Carol

haha måns, nej jag hade helt missat den mannen, helt
otroligt egentligen... HAHA.... Ska du ut idag? By the way, schulman är en ful bäver men Gynning är godess. Helt enkelt!

2007-09-14 @ 11:49:10
URL: http://crolas.blogg.se
Postat av: Simona

Japp, Mrs blondie ska ut, men hålla sig i skinnet :) Ska du Mr Blackie? Haha, så kass. Förresten så ska jag läsa boken, jag gillar Gynning! hihi! puss

2007-09-14 @ 14:45:58
URL: http://smiskochsant.blogg.se
Postat av: simona

Det blir nog Barabar, om det blir.. :) Något vett måste hon ha, hon har ju lyckats, men hur mycket vet jag inte.. :) Snygg är hon iaf! Det får du hålla med om? Puss

2007-09-14 @ 15:51:37
Postat av: emily

Månz lilla, jag kommer så fort du ropar hej! :). Sen kan du ju komma och hälsa på mig också ju! Ni har fortfarande inte sett lyan i trellehulla. Hoppas allt är bra med dig. Kram!

2007-09-15 @ 11:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0