Träna och svettas som en ...eum.Munk!!

I kväll blir det träning. Fan va gütt. Blev alldesles för lite sista veckan.
Mitt liv börjar bli lite smått drygt faktiskt. En sån massa saker som jag vill hinna med men får inte tiden att räcka till.
Lägenheten ska uppdateras och allt sånt skit. Nu har jag iaf fått ner saker i källaren för har ju inte fått tillgång till den förens nu. Allt löser sig, synd bara det tar lite tid.
Mycket i huvudet som jag inte ska tänka på egenterligen. Vet inte varför men det kommer allt mer och oftare. Something is missing in my life, och det stör mig mer än att mina fiskar är beroende av TV-shop.

Ajja nu ska jag  på möte och bli grillad för min nya design som jag har pillat med. Hoppas dom tycker det är bra, annars goodbye fritid.

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0