Vromvrom

image116Torsdag och en dag kvar till helg. Ska bli najs som vanligt. Har varit ganska beige och jobbat denna veckan, omotiverande på något sätt. Igår var det rally, skitkul och adrenalin pumpade. Får nog bli en körning till nästa onsdag.

Ikväll så är det hem, fixa klar datorn, sen iväg på en kvällsträning. Aktiv vecka. Skithärligt faktiskt, så nu blir det iaf 3 dagar i veckan träning framöver.

Imorse på tåget så satte jag mig på typ den enda lediga platsen som fanns (för jag kom sent till stationen) Och då fattade jag varför ingen satt där. Sätet var helt snett!! Fick sitta på halva röven in till malmö för inte fan var jag så pigg så jag kunde stå upp.. Snacka om I-lands problem alltså.

(Kul det där att folk inte hör av sig.)

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0