waskewaske...

Tvättmaskinen skall inhandlas nu..ska nog jobba hemmifrån imorn. så då kanske jag kan fixa det..hmm.
Pallar fan inte med rövmänniskorna i mitt hus som snor alla tvätt tider..NENENE LÄMNA DOM KASSA TIDERNA SOM HAN INTE KAN TVÄTTA PÅ!!!...maerd

Jäkla idiot hyresvärden har tydligen inte uppgraderat sitt comhem så vi kan ha bredband...hur jävla idiotiskt är inte det??!! Tur att någon granne har trådlöst iaf;)..MOHAHA!
Ska ringa och skälla på han och även klaga på att mitt lås är så trögt. Ska bli kul.

//FRED UT

Kommentarer
Postat av: simona

hej babe! nä för sjutton så full var jag icke, men jag tappade telefonen. det suger.... det är nästan så jag grät. Du hade en bra helg eller? :)

2007-09-11 @ 23:51:37
URL: http://smiskochsant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0