Weekend fashion and booooooooose!!

image131
Ja ennu en helg avklarad. Duktigt!
Suverän helg har det varit. Lära känna mig festen på jobbet i fredags var Überlyckad. Skithärliga människor jag ska börja jobba med. Lagom rund om foten så kom jag hem till ystad vid 23.00 och tyckte att jag minnsan förtjänade efterfest. Ja det blev det. en wiskey och HIM i högtalarna och skitsnack med Mina fiskar Dojjan och Sumo. Efter några tappra försök att få mina fiskar att svara på mina frågor så blev jag trött och somnade i soffan.. Lagom lodis känsla över det kanske?

Igår så var det Modeshow/catwalk och Piledriver spelning. Skitnajs kväll mycket härlig stämning må ja säga. Andreas och alla medverkande får båda tummarna upp av Onkel M :)
Kvällen slutade med en totaldäckad Månz i sängen. Usch man känner av det idag.. Men det var det värt!!

sista jag vill skriva är att PSTQ är en underskattad artist och Svergie borde lära sig att uppskatta ordentlig Götebors-rap!

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0