DAAAMN DANKO JONES!!

Shit vilken kväll, började med mat och dryck på Vinlybaren som var galet najs. Och Andreas fick jordnötts-munchies. kul och se haha! Efter en 10min köande och kram/värmande med Andreas och gjorde mig officielt Homosexuel. Inte bara att Jag och Andreas stod och kramades och värmde varandra. Jag och Peter gick på toa tsm och kom ut ur toan och båda sa aah. Då ser vi 5 snubbar som står och väntar och kollar lite småkonstigt på oss.

Förbanden var najs, sista förbandet kommer det ut en kvinna som jag blev smått kär i. Smutsig men läcker rockbrud som fantamig kunde rocka på scen, BRAVO!!
Sen kom Mr.Danko and his band och körde non-stop mangel och underbara toner. Kvällen var perfekt till jag kom till Malmö station och fick vänta i 1 timme på tåget till köpenhamn. Väl jag står av på Kastrup för att längta hem till bäddsoffan så går jag mot metron så ser jag att nej den går inte hela natten från sön-onsdag. Så jag stod och frös och desperat försökte få tag i en taxi. 1 timme stod jag ensam som ett fjån på kastrup flygplats och ja väl hemma var kl 02.30 och somnade gott. Ett äventyr kan man säga..

(bilder kommer imorn, tror jag)

Lugnt på jobb och jag ska bara hem så snabbt jag kan!!

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0