Like a rolling stone

image151

Ja en helg till avklarad, fan det går för snabbt. Men går snabbt när man har kul eller hur var det? Paulina skulle ev komma på besök men blev inte så, ajja kommer ju fler gånger. Så blev en helg med brodern.
Fredagen var sjukt najs, jobbade dock och det var en riktigt tråkig dag men sen kom jag till Malmoe och där satte jag mig på "BULLEN" och  beställde en 6a Jack Daniels i väntan på Peter, Pappa och Ingvar. Härligt käk och öl sen Shine a ligth på filmstaden. Rolling stones i mitt hjärta, som Peter sa, att säga att dom är bra är att disrespekta dom.
Awell Igår så vart det Hos Andreas och köpte presenter. Sen vart det och möta upp med Peter och Rebecka för att käka fondy eller hur det nu stavas. Sen vart det upp till Andreas och påbörja festandet och småfirandet av min käre bror. Sen vidare till det nyrenoverade soft och hade galet trevligt med Björn och Klara, bra goa människor dom 2.
Slutade med jag och Jack somnade i soffan framför scrubs. KLASSIKER!!

Idag fyller Peter år. GRATTIS MIN ÄLSKADE BROR!!!

Fan vad många olika historier det kan finnas om en historia och osv. 4versioner är jag uppe i nu. jahaja.
MEN JAG ÄR INTE BITTER!!!! AJ ÄM GLÄD!!

//FRED UT ERA RÖVHÅL OCH FORTSATT GLAD HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0