lördagen i brösarp

Var på min kära goda gammla vän Joakims examenskonsert igår och det var verkligen supertrevligt att få se han igen. Galet vad man tappar kontakten med gammla vänner ju mer tiden går.
Efterfesten var lyckad oxå, och jag hade en kul konversation med bartendern.

"En flaksa rödvin tack"
bartendern: Hur många glas ska du ha?
Jag säger 1 glas tack. Bartendern tittar konstigt på mig och ger mig glaset och säger " du måste verkligen vara deppig"
Hahaha!! Shit ja men var ju inte bara till mig men endå kände sig lagom dålig då,, :P

Idag slappa framför film och snask och överdrivet mycket nikotion och redbull.. aaaaaah i love söndagar!

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0