Bröllop och trevligheter..

Ja Vart det bröllop i helgen, min kära älskade storebror har gift sig. Var en helt magisk kväll och slutade skitbra.
Så vackra var dom. Fick lite smått ångest när jag tittade på dom och spelade. Ska man vara ensam hur länge som helst?
Börjar faktiskt bli liide trist. När ska man hitta någon? behöver en tid så jag kan skriva in det i min kalender.. ;) haha!
Aja bilder kanske kommer upp senare. Får se hur det blir med det.

Helgen är över och sitter på jobb igen. Folk är sjuka till höger och vänster och åter igen drar Månz det stora lasset. Mærd..
Ska jag tillbringa en tid i københavn så ge fan i och ringa min mobil om det inte är viktigt för jag blir ruinerad på taxan här borta..

Jaaja back 2 work.

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0