Sömn och överarbete..

Igår somnade jag på soffan kl 20.00 ungefär.. Shit när jag vaknade igen vid 21.15 så var jag helt förvånad och skitseg. tänkte att somnar jag igen så kommer jag vakna inatt och inte kunna somna igen.. Så satte mig lite vid datorn i typ en kvart sen blev jag trött på det och la mig på soffan igen och vips så somnade jag igen. Vaknade av klockan ringe. Räknade på att jag sov ca: 10-11 timmar. Det är ett rekord för mig tillochmed på helger sover jag inte så mycket. Helt galet, men har varit intensiva dagar med lite sömn.

Ajja vädret håller sig till skitväder och jag blir så trött på det.. Ska väl inte bli kallt än!?
Ska "hem" sent idag för folk fortfarande är sjuka och jag jobbar över.. jeeeii...

Aaaanyway, får skriva nått vettigt senare.

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0