En helg av Fernet, Danskar och förvirrade personer.

Ja då var ännu en helg avklarad. Fredag Ute i København med The boys. Galet najs men shit alla modemänniskor är lite väl snobbigt tillochmed för mig ;)

Lördagen vaknade man med en lagom härlig huvudvärk och en slickande könsförvirrad hund i huvudet.
Lade sig i soffan med min käre bror och slökollade på starwars. Sen vart det möta upp med Stolckholmarna och dra hem till Svergie. På kvällen fest hos Andreas och Sen BARA FUCKING BAAAAR!! Jadu säg va ni vill men är du tillräckligt smärrad i skallen har du kul, och det hade jag. Dock hur kom jag hem?..
Skumma telefonsamtal inkom igår.. Whats wrong with people?

Ajja nu sitter jag på jobb och väntar in Lite folk sen är det åter tillbaka till verkligheten och min vardag som jag gärna hade bytat med.. med.. bytat med Nutellaburken som står på andra sidan rummet, han behöver inte stå ut med all skit och idioti som jag behöver stå ut med just nu. Och han behöver bara ge med sig av sin smörja så är folk lyckliga. Hmm.. tänk på den ni!!

*Nej hatar inte dig, tycker bara du är dum i huvudet*

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0