En ny start i bloggarnas värld

Okej då ska Jag börja blogga igen. Kände att, fan rätt bra tidsfördriv är det.
Tänkte att det ska bli lite ändringar med bloggen men det får jag/ni se.

Känslan som återkommer mer och mer är att jag inte helt är in den fas jag vill i mitt liv. Många saker händer runtomkring och nya projekt. Det gick upp ett litet ljus i STHLM. Hahahaha hur fan det nu låter!!
MEN! Har börjat se lite vad jag skulle vilja sysla med, för it/reklam jobbet börjar trötta ut mig.

Jaja nog om det. Stockholms resan var sjukt bra!! Var längesen jag hade så kul!
4 dagars buissnes och och festande och en tattoo blev det.

Okej Stureplan, säg vad ni vill men damn där finns saker som inte vill missa kan jag säga.
Spybar var överförväntan må jag säga, fräshare och härligare än innan och Var sjukt kul och träffa en gammal vän.

Nej nu ska jag sova och så får vi se hur flitigt bloggandet blir.

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0