"JAG ÄR EN ALFAHANE"

Relativt utsövd och förhållandevis glad sitter jag på kontoret och sörplar i mig mitt kaffe och tänker att det nog kan bli en rätt bra dag endå. Lite smått med chaos på kontoret eftersom det är ett intromöte just nu som inte var planerat. nästan alla är där men inte jag. Jag är veteranen,Officeraren, den erfarna mannen som har jobbat här för länge för att gå på det mötet. Kan dock säga att minerna av att jag är veteran bland alla personerna som är ett par/många år äldre än mig, får mig att bli varm i kroppen. Eller så är det bara kaffet dont know.
Men summan av kardemumman så är det jag som helt enkelt är bäst. :D

Städerskan/bitchen kommer idag så ska bli skönt och komma hem till en städad lägenhet. Senare ikväll så blir det att möta upp  2 små Stockholmare som kommer på besök. Superkul! Och nej Felicia dom kommer inte pesta ner väggarna..

Från igår. Aldrig garvat så mycket:
Du är en "TJUV-BRAT" !! Ja men då är du en "TJUV-NUNNA med öppet hus i din burka"

Min älskade tattoo börjar hela ordentligt och den är så fin. Dock tycker jag synd om mitt vänsterben som inte får ha en tattoo just nu. Men vafan, kompenseras dock upp med att min vänsterarm får ha klockan på sig även om den inte är så användbar och bra och ha som högerhanden. (om man nu inte är vänsterhänt dock) Så nu är det jämt fördelat på mina 2 halvor av kroppen... GUTT!

Vänner kan vara bra och ha.
image143
copyrigth bedtimedesign.

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0