Kontoret. Hurra eller buuhu!?

Splittad  i frågan om vad jag tycker om mitt jobb. Enda tanken i huvudet jag har just nu är, "well det ger mig bra mycket pengar". Men är det tillräckligt?
Jag trodde länge att detta var nog det jag ville syssla med men njae¨, andra saker lockar en.
Dessutom är det så  att det är allmänt faktum att jag behöver en fru..Eller njae kanske inte en en fru, men någon som man kan fördriva tid med helt enkelt. Låter dumt iof. Men palla med dagens förhållande normer. HAHA!!

Idag så är det jobb till 4, sen så ska jag fantamig hem och diska och kolla på vad för meningslöst skit det går på tv´n. Shit att det inte går något som är kul och se på? Jo några stunder då vänner går men annars är det inte mycket kul. Och när det väl går något som man vill se så är det klockan"sjuktjävlaidiot" sent, iallafall för mig som ska upp kl 05.00 varje dag. Nej Styr upp tv tabloen för oss danskpendlare.!

Ajja back to work
//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0