Tårta på resa

Så har man släpat en fucking prinsesstårta hela vägen till KPH för chefen ville gärna ha en svensk tårta till ett firande av annonce-versioner upprättande.. Kommer med den så säger hon: "Oj har du med den, trodde jag skickade ett sms att jag hade en annan tårta" Så ja hem till sweden igen min lilla tårtvänn. Dock fick jag pengar för tårtan och får behålla den. It´s a win-win situation för mig :D moohahah!!

Lugnt på jobb idag, skönt. Dock ett möte efter lunch och jag är inte på "flina som en idiot pch peka på saker och presentera-humör". Menmen sånt är livet.

Fina projekt på gång med min wingman Jack. Ska bli galet kul, stay tuned.

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0