+44

Eftersom som vi alla vet så finns inte BLINK 182 längre, vilket är en stor sorg. Jag har som sagt fått en nytändning på Blink och det är underbart. Har även börjat spana in deras nya projekt såsom +44 där Travis och Mark är drivhjulen, och även Angels and Airwaves som är Tom's band. +44 Tycker jag är helt klart bra. Liknar lite Blink's senaste album fast lite mer "producerat". Helt klart tummen upp för dem. Tom (som är min favorit i Blink 182) band faller dock.. Inte alls vad jag tänkt mig men likväl en mogen och halvskön musik. Men dock inte tillräckligt för att jag skulle nappa på det..
Men iallafall så lägger jag upp en +44 låt som helt klart är värd att lyssna på. Enjoy:

Plus 44 - When Your Heart Stops Beating


//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0