SLIPKNOT.. Has rised again!!

Ja äntligen har de första låtarna släppts. Och Jag är faktiskt possitivt överaskad över dom.
Det snygga ljudet från förra plattan "Subliminal Verses" men endå gått tillbaka till den lilla grimecore känslar som jag älskar hos Slipknot. Låten "All hope is gone" är enligt mig klockren första release för Slipknot.
Nya masker har dom oxå fått. Klar förbättring från dom förra men dock ser jag att Mick7's mask består i princip som den förra vilket glädjer mig för den är ap-snygg. MEN! Vad med Coreys mask? jag tycker den är riktigt cool men antar att fansen kommer reagera på den.. But i like it och dom 2 coolaste är klart Joey med sin "jesus"mask och Sid med sin transformers desepticon inspirerande mask. NICE WORK DUDES!!



Slipknot - Psychosocial


slipknot-all hope is gone


//FRED UT
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är en besvikelse!

Det finns inget slipknot i detta?!

Plus att Coreys mask suger röv...punkt.



Hörs det hur sur jag är? =)

2008-07-04 @ 19:16:26
URL: http://redlacuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0