HAJVAJ

Ni får ursäkta mig att jag inte skrivit på ett tag. Har varit så mycket annat i helgen osv.
Blev konsert med Le Batailon de fous i Simrishamn, Utekväll med Jack, Fotbollstittande/drickande på Celticbaren sen Andreas fest sen Öja.
Som sagt har varit en del och göra.
Mycket sorg i lördags iocmed matchen.. Nu ska Ryssarna få!!

Nu kommer allt börja, Ny tattoo, Galleriet, flytten. Ska bli kul!!
Kommer nog även att ta och checka in på REHAB hos mamma snart.. ;) haha

Bilder ska läggas upp såfort  min mobils bluethooth slutar strejka.

Igår blev det Ben & Jerry glass och film med Peter. Najsnajs, men man får fan magknip av den jefla kakdegen som finns i den glassen jag åt. Sheize!! Men filmen vi såg "30 days of night". Jäkligt bra film och kul att äntligen se att det fortfarande kan göras en bra Vampyrfilm ;) Hett tips att se den.


//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0