Helgen avklarad

Ja som sagt det är den och man är tillbaka på jobbet igen.
Skittrevlig helg må jag säga. Dock så midsommar bestod av mig och några dvd'er och somnade i soffan.
Lördagen blev dock superb! Åkte till T-lilla med Andreas och Sthlm'arna. Hahah fan vilka goa tjejer det var :D
Grill och snaps och allsång och senare ut i hemstaden.
Söndagen bara bakis och ta det så lugnt som möjligt.

H-vetes med massa jobb igår pga sjukdom på avdelningen.
Men dem är tillbaka i dag. Skönt det iaf.

BIlder från helgen kommer senare kanske :)

Igår såg jag, Andreas och Peter på film. En fransk skräck/goore film som var jeefla bra.
Kommer inte ihåg vad den heter nu men det kommer väl, och då ska jag rekomendera den ;)

Ajja FRED UT VÄNNER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0