Skönt att vara Svensk ibland.

Ja vilken match igår va?. Kom hem till Peter i sista sekunden innan kampen började och knäckte upp en øl och bevittnade ett underbart spel från vårat älskade lag. Zlatan spelar som en gud som alltid och ja precis som kommentatorerna sa " det är vid sånna här tillfällen det är skönt och vara Svensk". Håller med och tänker så många gånger jag tänker det under dagarna/veckorna man går runt i sin vardag. Fan vad bra vi har det egenterligen. Och tycker att det ska nog bli slutklagat på Sverige hädanefter.

Nånting människor är bra på är att klaga och besvära sig över vad dåligt allt är osv.
Jag känner mig nöjd med landet jag lever i staden jag bor i och folket jag är med. Det borde fler vara tycker jag.

I dag så såg det mycket lovande ut på himmelen hemma, men när jag kom till Kph så var det inte någon sol och småduggade och jag som bara har en kortarmad skjorta och jeans. FUCK!!

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0