Ultimat design...or is it?

Då sitter jag i København, Och har pillat lite mer med bloggen. Pallade inte ha en massa skit på bloggen så blir denna enkla men ända rätt fräsiga designen. Vad tycker ni om den?
Trots allt ni som ska kolla på den hela tiden ;)
Kul och se att fler besökare kommer dessutom.

Varit en skön dag på jobbet kom jag och tänka på . Inte för jag tyckte det när jag satt där men nu i efterhand så kändes det bra faktist. Imorgon ska jag försöka sluta lite tidigare, ska hem och fixa lite sen ska jag på BIO ! "jiddra inte med Zohan" , ska fan bli spännande och se om den är rolig. Men det är Adam Sandler så det borde vara kul.

Jaja Kommentera gärna om DESIGNEN. Nu ska jag gå och kolla vad som går på Kanal+ och ta en cigg och vatten.

//FRED UT

Kommentarer
Postat av: therese

Den är helt klart mycket bättre än den gamla!

Det är inte lika rörigt.

Plus att man får lite SIC-inspiration från texten! ;)

2008-06-26 @ 16:13:13
URL: http://redlacuna.blogg.se/
Postat av: towa

Mycket fint, mycket fint!

2008-06-29 @ 15:25:41
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0