Väder, kontor,känslor


Ja dom 3 sakerna är närvarande för mig nu.
Regnar och åskar lite tror jag. Sitter på kontoret och vet inte vad som ska hända ikv. Saker blir inte som man tänkt sig och det suger aberøv.
Lyssnar även på Ruby Tuesday med Rolling Stones och bara älskar den låten mer och mer för varje gång jag hör den och drar tillbaka minnen när man sett dom live. Kieth Richards är en vacker man. Helt underbar och jag ryser och får gåshud när han och Mick Jagger sjunger tillsammans.
Och Texten är helt underbar som ni kanske vet?

Vilken jævle midsommar det är va? Iaf i KPH. ÅSKA PÅ MIDSOMMAR??? SEN NÄR FAN DÅ?

Ajja får vi se hur dax whiskeyn åker fram idag.
//FRED UT





Kommentarer
Postat av: L . B j e r n h a g e n

Nej har tyvärr inte sett dom.. men har velat som fan!! Men senast dom var i sverige var 2006 vad jag minns, och då fick jag inte fara på hultsfred Ohnej :P haha.

Har du sett dom?

2008-06-20 @ 17:33:16
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0