Orgasmer för örat

2008´s om inte en av tidernas bästa metal låt Meshuggah - bleed. Får total orgasm i hela kroppen av den låten. 5:52min in i låten när han skriker "Falling into the clarity of undoing" är bara totalt jävla underbart!!! MESHUGGAH I MITT HJÄRTA!!  Blir jävligt glad när det släpps så bra musik. Musiken får mig verkligen att må så bra och samtidigt bara mangla sönder någons ansikte på samma gång. underlig känsla faktiskt...hehe.

Felicia den lille skitungen fyller 20 idag. Stort grattis. Äntligen blivit "systemetvuxen" dårå.höhö.

Kanske till Lund och ragga kex med Karlsson idag. Eller vara i Ystad. Får man se.
Wiskey och skojj med "Def master-B" igår. Fan vad kul vi har. Slutade med kl03.00 vi ligger i min soffa däckar framför en Scrubs dvd, kan inte bli bättre :)

Fika och sol idag underbart!!

//FRED UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0