Påsken..

Varit en helt OK påskhelg. Onsdagen så drog jag och "Søren-P" ut på byn och hade galet kul.
Fredagen tog jag hem till Svergie igen och kändes minst sagt skönt. Fick nämligen ett telefonsamtal på förmiddagen där 2 stockholmare och en Andreas skrek i luren och sa nu får jag fan komma hem. Tog första bästa tåg hem och började festa kl.13.00 i butiken med dom alltid så glada Micke och Jonas och Andreas. Kvällen/natten slutade dock med ett jäkla bra drag på litemer och lite problem och hitta hem.. HAHAH!!

Lördagen var det fest/ påskmiddag hos "jävla Frans" myyycket trevligt men slutade kvällen tidigt för varken jag,Peter eller Andreas var på "syppe"humör. Och vi vet nu att Italienare är dåliga på snaps, haha.

Söndag fotboll och snask hos Dennis. Sen tillbaka "hem" till Köpenhamn, som tur var hade jag Jack som sällskap, så kändes bra.

Idag första dagen på jobb och jaaa jääääklar vad mycket det är och göra, överarbete here i come!!
Städa och veckohandla idag ska man hinna med oxå. MÆRD vad drygt.


"Shape the things to come"
//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0