"tänk dig hålet som en..."

Så lät det igår och slutade i diverse meningar när jag, Jesper, Peter och Beckan spelade minigolf ute på jakten.
Sjukt kul med lite kvällsunderhållning. I början spelade jag som Tiger Woods men i slutet gick det piss. Tror jag försökte för mycket. Jesper vann vilket som i sin Gucci jacka ;)
Sen åkte jag och Jesper och beställde mat som vi senare käkade framför "Jagad" med Harrison Ford. Förbaskat bra men ändå dålig film.

Somnade på soffan igen..Fuck.

Funderar på att starta en blogg till och kanske lämna den här. Får se vad responsen blir.

//FRED UT

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför?

2008-05-16 @ 13:52:03
Postat av: Lisa

haha, taack :) kul att höra!

2008-05-17 @ 23:46:49
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0