vardagsledig.

Som sagt är jag ledig idag och är trevligt. MEN vaknade kl 10 idag och sätter mig i soffan tar en kaffe och sätter på tvn. Det finns inget vettigt på tv på en måndag morgon. tv-shop , och glamour serier. Värdelöst tills jag hittade en film på DANSK tv2. Bra danskar ni har fattat grejjen. Och som jag sneglar på dumburken i detta nu så ser jag ett jäkla hittepå program vid namn Momento. KOM IGEN SWEDEN, vafan är detta för idiotisk underhållning? En överspacklad östermals flicka som försöker få människor att ringa in och gissa ord. Nej Nu vet jag varför jag tittar så lite på tv.

Igår kväll slutade med myspys i småbåtshamnen med Andreas och CO.
Idag så blir det en fika med Jack, Peter och Beckan. Men dom 3 är så slöa med att göra sig iordning så en sengångare hade kännst sig som en Will Ferrell på spead.

Nu blire borsta bissingarna och ge sig ut och göra staden osäker...HAHAHA..naaaaaaaaaaat.

//FRED UT

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

haha rätt, tv är värdelöst på förmiddagarna.

2008-05-12 @ 12:45:40
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0