BADABIM, BADABOM i min skalle

Ja okej måndag och första dagen på jobbet igen. Måste erkänna att det har gått långsamt idag. Huvudvärken har suttit i hela dagen och ögonen har verkligen inte velat vara med. Men efter jobbet så gick jag och köpte några panodilZAP och efter en sån så mår jag faktiskt bättre. Imorn är det nya tag och hoppas det går bättre :)

Nu har det kommit lite "problem" med sthlm's resan, meeen ska fixas igen. Fan hur vissa personer kan tro att dom betee sig hursomhellst.. Jaja 5...eeeh..MÄN, tror jag vi ska kalla oss kommer ha sjukt kul där uppe! Nu är det oxå bestämt en träff med Eden, ska bli sjukt trevligt.
Sen vet man inte en ny gadd hos Tyson med ?..

Har kommit på att FETA JÄVLA TOFFLOR! Är något jag måste ha för fan vad kallt om fötterna det är även om jag brassar på elementen. Och inte ett par av dom jag fick av Mia för 100 år sen, hahah!(dock najs med ljudeffekten i ena tån)

Måste få mig en klipptid imorn eller senast onsdag så jag är fin innan resan.

Detta gott folk är vad det är planerat till min skalle..vad tycks?


//FRIDENS

Kommentarer
Postat av: sandy

Det där blir nice tror jag :) kör hårt!

(K)

2008-11-04 @ 18:41:22
URL: http://sandkaaka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0