FETTMEDSJUK

"Ja det var akutmotagningens telefon vad kan jag hjälpa dig med.. Jag är fett med sjuk" Taget ur Rocky, genialt..haha.

Men det stämmer, jag är sjuk. Eller lite bättre idag än hur det var igår.. Har nog aldrig kännt en sån huvudvärk någonsin..Vågade knappt resa mig för att gå på toa för då kunde jag svimma.. 2 ggr svimade jag igår..fyfan..Igår blev det ca sjuuukt många timmars sömn. sömn är det som gör en frisk, inget annat. Sömn is the shit. Menmen nu har jag varit vaken i en halvtimme ungefär och är redan uttråkad och känner för och sova igen.

vaknade av att jag hade fått ett  medelande på datorn:

*dresses up in latex nurse suit* how may i help you?

Kan ju säga att glad blir man av sånt här och mer frisk oxå på köpet^^

Okej nu ska jag lägga mig framför family guy och bara försöka bli mer frisk.

//FRIDENS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0