i want to ride my FAKKING CYKEL!

Igår morse när jag skulle cykla till Metron så upptäcker jag att någon har snott mina lampor och styret är helt skevt.
Fixar det och på vägen hem så när jag ska svänga så vrider sig hela styret och jag är jävligt nära att falla i marken.

Imorse så har jag då satt fast min portabla lampa och halvägs till metron så flyger ena pedalen av cykeln och jag är mitt i en 4vägs korsning.. får stanna och hämta pedalen och försöker förgäves få fast den igen meen får gå hem igen och låsa cykeln vilket gjorde att jag kom försent till jobbet.. Ja cykel på köpet cyklar kan ju faktiskt dra åt fanders... trodde inte det skulle vara en kvalitets cykel men vafan lite ska den väl klara?

Sista försöket att fixa frisör idag. Hoppas det går bra. Fick ett tips av en jobbarpolare som kanske kan funka.

Imorn är det STOCKHOLM!! Fiiifan gütt. Tyson har hört av sig oxå och fixat så han kan få tid till att snacka tattoos med mig. Loovely.

Och slutar med att säga GRATTIS ANDREAS!! Så jävla glad för din skull. Detta är du värd! GRATTISGRATTIS!!

//FRIDENS

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars lilla cykeln...!

Ha så kul i stockholm och glöm inte Ystad!

2008-11-05 @ 14:20:44
URL: http://redlacuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0