..söndag

Okej då är det söndag. Jag mår mycket bättre och det känns som att man visst kan bli frisk utan piller och skit.
Ja nu är jag ju inte helt frisk men på god väg, och hoppas jag kan komma till jobb imorn.

Jag har börjat spela dator spel igen...Vet inte varför men kändes som ett bra tidsfördriv. Herrejävlar vad man fastnar i det lätt. Även det hade jag glömt. Har inte spelat riktigt sen jag blev tsm med mitt X.
Meen nu fattar jag varför jag inte ska spela mer och därför lägger jag igen haha. Kul i några timmar typ.

Idag blir det samma som igår. baaaara ligga ner och ta det lungt så jag blir helt frisk och kry till imorgon.

Det var allt for now!

//FRIDENS


Kommentarer
Postat av: Maria

Det där med huvudvärken och att svimma lät INTE bra!

Verkligen skönt att du är bättre!

Saknar dig! Puzz

2008-11-02 @ 11:53:09
Postat av: Therese

Philip har också börjat spela igen!

Det är djävulens verk! KEEP AWAY!

2008-11-02 @ 13:54:10
URL: http://redlacuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0