En vecka snart klar..

Ja jobbjobb stressstress.. gör inget annat känns det som. Men JO det gör jag visst kom jag på senare haha!
I måndags åkte jag tillbaka till Ystad och repade med grabbarna. Alltid härligt och komma till lokalen har jag tänkt på..Jag trivs verkligen där, och att jag verkligen saknar "musik livet" som tex i gymnasiet då man spelade med andra varje dag och det var musik och spelande hela tiden. Behöver ett band där jag kan utöva mina tankar och känslor med min musik.. MEN GANSKA SVÅRT OCH HITTA BARA SÅDÄR i ett nytt land och inte känner allt för många..
Jaaajaa..

I morgon är det iaf konsert och det ska bli galet kul, och att även komma tillbaka till Sverige igen.'
Sen fira mammsen på söndag hoppas jag :-)

Har tänkt på att jag vill ändra mitt utseende.. asså inte fejset men en ny frisyr eller en ny tatuering eller nått.. Känns som om det behövs på nått konstigt sätt. Men behövs det egenterligen?

Okej nu ska jag fortsätta på min vinare och sen våldsomna i sängen.

//FRIDENS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Behövs och behövs det är ju upp till en själv att bestämma, men du vet inte hur du ska ha håret sådet kan du inte förändra ? eller ?



Men tatuering vad hade du tänkt dig då?



2008-10-18 @ 06:04:56
URL: http://cyber-cake.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0