Första veckan i Danmark..

Okej tänkte att bloggen är nog ett bra medel för att hålla mina vänner och bekanta i update vad som sker för den vilsne svensken i köpenhamn..

Lite ensamt är väl det jag kan säga.. Lite ovant såklart att ändra sin dygnsrytm. Men tror allt kommer bli bra om några veckor. Helgen har nog varit den mest passiva helg jag nåågonsin har haft på myyycket länge.
Inte gjort något som hellst viktigt osv. Varit inne i min lägenhet, sorterat saker, burit ner lådor och mestadels av tiden suttit i soffan med en kall öl och dator/ tv .. så slutar min kväll fre,lör och även ikväll.. Men känns ganska skönt att jag snart skal begemig till sängen med min bok och bara som sakta somna. Är ju måndag imorn så en deeel och göra på jobbet.

Nästa vecka kommer Peter och Matz in och ska åter igen gå igång med garderoben.. haha snacka om att vi alla hatar Jysk möbler.. Dåligt skit som inte ä'r så billigt... Jaaja veckan har varit bra som sagt och ska bli kul att inleda vecka nr.2 som "En vilsen svensk i köpenhamn".

Redan nu så saknar jag att inte kunna ge mig ut och hälsa på mina vänner närsom...hur ska detta gå..

//FRIDENS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0