UPDATE:TOM PETTY / Johnny Cash I Won't Back Down

Min Kära far har rätt jag glömde bort Tom Pettys version oxå.. Vilket jag nästan tycker är snäppet bättre...(fast iof så är Petty med på Cashlåten med men ändå) Har alltid gillat Tom Petty stenhårt men nu på senaste så gillar jag han bara mer och mer...Helt underbar man. Iallafall så kommer här Pettys version:








För den är så sjukt bra... Vill lista massa Cash låtar men inte just nu :)



Well I won't back down, no I won't back down
You can stand me up at the gates of hell
But I won't back down

Gonna stand my ground, won't be turned around
And I'll keep this world from draggin' me down
Gonna stand my ground and I won't back down

Hey baby, there ain't no easy way out
Hey I will stand my ground and I won't back down

Well I know what's right, I got just one life
In a world that keeps on pushin' me around
But I stand my ground and I won't back down

Hey baby, there ain't no easy way out
Hey I will stand my ground and I won't back down
No I won't back down.



//FRIDENS

Kommentarer
Postat av: matz the pappsen

Du det finns en jävligt bra version på samma låt med Tom Petty and the Heartbreakers ta och listen and weap.

2008-10-14 @ 15:20:27
Postat av: matz the pappsen

Bra jobbat månz det är en helt underbar version. Kul att du gillar den gamle gode Petty har alltid tillhört mina american idols typ Willy the Will Springsteen, Petty. John Cougar Mellencamp,John Hiatt, Jackson Brown med flera listan kan göras lång. Ha det kram Matz

2008-10-15 @ 07:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0