Måndagar och Johnossi.

Ja helgen är över.. Så sjukt härlig helg. Peter kom på fredagen och vi käkade pizza och drack rom/cola.. riktigt trevligt. efterosom vi båda var trötta så blev det en relativt tidig kväll.. Lördagen och igår spenderade jag endast i soffan..så sjukt najs. Eller ja lördagen var det städ och promenad men efter det så^^ .

Nu är det bestämt att det blir Sthlm nästa vecka. Ooo har man längtat?? jooodå så att. ;)
Så blir inge Ystad denna helgen folket.

Blir en relativt lugn vecka mest jobb ska ja tro. Och foto utställningen jag ska på blir oxå i nästa vecka.
NU ere som vanligt på måndagar en del och göra och känns ganska skönt att vara på jobb igen , men inte imorse då metron inte ville gå riktigt så stod jag inpackad bland massa människor på lergravsparkens station i 25min!! sviiindrygt.

Sitter och lyssnar på Johnossi och det var ett tag sen men fan skön röst har snubben och påminner mig verkligen om John Michael Stipe (Sångaren i REM för er som inte vet). Finns en likhet eller vad tycker ni?
jaja här lägger jag upp en låt så kan ni lyssna på vad jag har i lurarna idag :)

Johnossi - 18 Karat Gold


//FRIDENS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0