Svensken i Danmark.

Ja då har jag änterligen flyttat till København. Känns lite annorlunda men samtidigt spännande. Men kommer antagligen skriva mer om det när jag låtit allt sjunka in lite. Spenderade min första natt (natten till i dag) i min nya lägenhet och damn, det är annorlunda. Massa liv och ljud som man inte är van vid och grannar som spelade "curry-musik" till sent om aften och en granne som verkligen gillade att skrika åt det mesta. Meeen bortsett från det så är det superbt! Kommer lägga upp bilde på lägenheten när jag  börjat få iordning lite och allt det där ni vet. Sen kommer inflyttningsfest datum inte långt där efter;D

Tror nästan jag få ha 2 st inflyttningsfester, räknade på hur många som har sagt att dom gärna vill att jag ska ha det och det blir alldeles för mycket folk för en fest. Sååå det får bli dem närmaste först och massa brudar såklart;)

//FRIDENS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0