Tänkande and så weiter

Mja jag kom på att jag måste fan börja vara mer aktiv på min blogg....igen..och igen.. hahaha, svårt ibland. Sitter fortfarande och lyssnar på Johnossi och bara älskar den låten. Texten är sorlig men så jävla bra!

Har läst en del olika bloggar nu i helgen. Tänk att man kunde få lite insperation men ingen av dom står ut direkt.. Antligen om mode,eller kärleks/sex problem och "äventyr". Dock är dom ju väldigt populära.. Ska jag oxå börja dela ut massa privata saker som händer i mitt liv och halvt förnedra mig? vettifan alltså, och ja im a sucker för mode men inget jag pallar lägga ut på en blogg. Njae krävs en funderare..

Från Lördag förmiddag till igår så var jag bara hemma själv och gjorde inte ett skit som ni kan se i tidigare inlägg. Kom på att jag tycker min älskade bror Peter är världssämst på att vara ensam. Men nu förstår jag honom. Han har världens underbaraste sambo och när dom inte är tsm så blir han ju inderekt ensam..Själv så spenderade jag resten av helgen ensam och inget som är ovanligt för mig, så kom jag och tänka på att klart ensamheten kan gnaga på en. Jag har själv varit singel i typ 2 år och har varit som en bergochdalbana, mycket negativt men destumer possitivt har hänt. Kvinnor har dykit upp och försvunnit över en kväll osv, men inget jag brytt mig om direkt. Singellivet är underbart att man kan göra det mesta med vem man vill och det ska man tycker jag, det har jag "utnyttjat" på senaste tiden och vart ju kul, men helt ärligt? Vem fan är så dum att säga att singellivet bräcker ett liv med någon man älskar? Själv så tycker jag att det sistnämnda är det bästa men av erfarenhet är det faktum att X är X för dom är dumma i huvudet. hahahah INGET är någonsin mitt  fel så käften;)  Meeen summan av kardemumman så anser jag att det är dags för ett samboliv och att Danskor är det utbudet jag får leva med hahaha!

Så nu fick ni en "djupare och privatare" del i min blogg ur mitt liv. Tror inte det kommer fortsätta men kul att ha prövat på

Nästa vecka blir det Sthlm som sagt och ska bli så kul!! Träffa Micke,Jonas etc igen..Saknat er! Så kanske det blir en träff med Eden oxå, ser jag verkligen fram emot. Hmm kanske Mysan, vart ju trevligt sist ;) Sen ett besök hos Tyson och se om det kanske blir en tattoo till?
Jaja imorn blire klädesplanering inför sthlm...hmm varför lät det konstigt?


//FRIDENS

Kommentarer
Postat av: Jack

what up man! saknar dig här i Sverige hoppas allt är väl med dig?...läste du skulle till Sthlm!, när ska du dit och hur länge ska me dit och härja mellan 13-16 November...puss

2008-10-28 @ 22:51:28
URL: http://thephotostory.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är inte dum i huvudet

2008-10-30 @ 16:58:48
Postat av: Rebecka

Tack, kärt :)

2008-10-31 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0