Snart helg..

Hallå-tjenahejsan-tjenahej.. Så lyder signumet från Alhumidi i Ystad..vet inte varför jag kom och tänka på han, men förbaskat kul och säga hej till han iaf^^

Idag är det en seg dag, skitväder grått och trist och gränsen till regn..Dryga saker och göra på jobbet och en allmänn Zombie-moode för mig.. Vill bara att det ska vara fredag och jag kommer hem, sätter på mig träningsshortsen och tränings munktröjan....och beställer en PIZZA och lägger mig i soffan med en iskall bärs och går igång med Photoshop och en film på tv. VILL HA DET SÅ NU! haha ni kanske undrar varför jag ska göra det och varför jag inte festar som jag brukar?..  Jo för det är så att flytta till Danmark är likamed kastrering av det sociala umgänget.. Plus att jag får allt skära ner på festandet eftersom det inte är såå ekonomiskt. Menmen längtar till helgen iaf!

Sitter och tänker på att fixa upp en låt här men vet inte vilken..

//FRIDENS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0