En fråga till er.

Jag fick en fråga från min kära far ang bilden jag gjort och den lyder såhär. jag citerar:
"associera man dig med longboard eller finns det något mera typsikt Månz som skulle vara med på bilden?"

En mycket bra fråga och tänkte göra så att ni ska få besvara den. Skriv gärna en kommentar nu om vad du associerar mig med när du ser eller tänker på mig. Kul grej och se vad folk tycker och tänker. Och kommentera nu för har en jävla massa besökare och inte så många kommentarer så var inte rädda nu ;)


Har ni en bild som hjälp om det nu behövs.


//FRIDENS

Kommentarer
Postat av: Therese

Hm... låt se...

Det är nog någon form av huvudbonad.

För 80% av alla foton jag har på dig bär du huvudbonad av någon typ.

Det är ingen Månz utan "a wierd twist at the top..." ;)

2008-09-15 @ 10:20:23
URL: http://redlacuna.blogg.se/
Postat av: Philip

En gitarr i högst hugg, defintivt!

2008-09-15 @ 10:31:42
Postat av: Andreas

Japp musik på något sätt absolut + Fernett + Joanna :)

2008-09-15 @ 14:58:36
Postat av: Anonym

wow liksom där ser du mops det tog skruv . tänk utanför fyrkanten och vips så händer det saker. Schalar, synliga kalingar, gillar att kramas, tycker om att prata, snygga kläder oftast god klädsmak. röker slutar röka snusar snusar inte och så fortsätter det hele okaj månz nu har fått lite att fundera på ha en bra dag /pappa

2008-09-16 @ 08:01:37
Postat av: Andreas

Glömde ju nästan: "Kom igen häng med alla har vi haft en dålig, kom igen häng med..... tralllallaala"

2008-09-16 @ 11:59:51
Postat av: Joanna

Hawaii meets rockers.

2008-09-16 @ 19:26:07
URL: http://miloo.se/swica
Postat av: Maria

Musik - seriefigurer - tåg - snus - Peter - gitarren - vänner - datorn - tatueringar - Köpenhamn - kepsen .....

2008-09-18 @ 11:02:27
Postat av: Stephanie

Hrm.. Fika, Ystad, Öl, Världens bästa killkompis, En person med stort hjärta som alltid ställer upp, sleepovers, partaj. Där har du några saker. Men hur de ska kunna porträtteras vettefan!

2008-09-20 @ 10:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0