Insomnia och äntligen uppdatering av blogg..

Ja sry att jag har varit så dålig att skriva inlägg, ingen som helst anledning, har bara inte varit in the mood för det.

Men ska pröva att gå igång igen..
3 dagar har gått och sammanlagt har det varit ca 4 timmars "djupsömn". Vet inte vad det är men bara ligger och vänder och vrider och kan inte somna.. Är det så att jag oroar mig för något?, nej det mesta börjar flyta på så vet inte vad det kan vara. Om det nu är det?. Något otroligt frustrerande är det iaf att veta att kl 05.00 ringer klockan och jag ska iväg. Jaja får hoppas att det går bättre inatt då =(

Snart flytt till stora staden København. Fifan hoppas ni kommer och hälsar på.

//FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0